Legjobb anyuka

Adventi naptár ötlet

2019. december 13. - Ooops! Legjobb anyuka

Hamarosan itt a karácsony, ezért arra gondoltam, hogy a várakozás időszakát emlékezetessé teszem egy olyan adventi kalendáriummal, amit saját kézzel készítek. Az alap ötletet a társasjátékok adták, mivel ez az egyik kedvenc játéka a kislányomnak. A Betlehemi királyok története is inspirált, így próbáltam ezzel kiegészíteni az alap ötletet.

Az adventi naptár alapja filcből készült, amit kör alakúra vágtam, majd erre egy útvonalat terveztem, amit 24 nap alatt tesznek meg a fabábok csillagról-csillagra lépkedve. 

adventinaptar2.jpg

Hozzávaló alapanyagok:

  • filc anyag
  • fehér és sárga fonal
  • fabábok

adventinaptar3.jpg

Elkészítés lépésről lépésre:

  • A filcet kerek formára vágtam.
  • Erre a formára rárajzoltam a csiga alakú utat.
  • Az utat 24 egyenlő formára osztottam és bejelöltem, majd 24 csillagot varrtam rá. Ezen lépkednek majd napról-napra a formák, amiket majd az első naptól közösen kiszínezünk a kislányommal.

andventinaptar1.jpg

Természetesen Ő is kap apró meglepetéseket, amit egy „cseredoboz” fog rejteni.

A „cseredoboz” lényege, hogy a kislányom minden nap kap egy apró meglepetést, ami helyett olyan dolgokat tesz a dobozba, amiket már nem használ: játékokat, ruhákat. 

Mivel fontosnak tartom, hogy már gyerekkorban kialakuljon benne az együttérzés, empátia, elfogadás, segítségnyújtás, arra gondoltam, hogy idén egy cipősdoboz kerül az adventi naptár mellé. Ez lesz az a bizonyos, fent említett „cseredoboz”, és a 24 nap alatt belekerülő játékokat, ruhákat egy rászoruló családnak vagy gyermekkórházba juttatjuk el.

Kívánom, hogy az adventi időszak mindenkinek egészségben, békességben és izgalmas várakozással teljen!

Ha nektek is van adventi naptár ötletetek akkor bátran osszátok meg velünk!

 

Enikő

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbanyuka.blog.hu/api/trackback/id/tr4115350830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása