Legjobb anyuka

Miért blogolok?

2017. május 26. - Ooops! Legjobbanyuka

Miért blogolok?

Gondolom, felmerül a kérdés miért is akar valaki blogot írni? Persze ez manapság nagyon menő műfaj, hogy blogot írok, blogolok, blogger vagyok… és vannak blogok mindenféle témáról, amit csak el lehet képzelni.

Én egyszerűen szeretek írni. Mindig is szerettem, már a középiskolában is. Szeretek fogalmazni. Úgy érzem, ha írok, akkor megnyugszom, kikapcsolok egy rövid időre.

Most a főiskolán, ha beadandót kértek, olyan boldog voltam, csak 5 oldal, mit nekem. Jó érzés, amikor keresem a szavakat, és amikor elkezdek írni, megtalálnak a szavak, csak úgy jönnek és 1-2 oldalt vígan, dalolva meg tudok írni, mindenféle megerőltetés nélkül.

 

Mire készüljetek?

Azt írták a kedves kollégák az Ooops!-tól, hogy írhatok bármiről, de fontos, hogy szívemnek kedves legyen és szívesen beszéljek róla. Ez természetesen 3 gyermekes anyukaként a családom. Mi más is lehetne? :)

 Persze van egy kutyusunk is, meg a macskánk, természetesen ez is a gyerekek miatt, mert minden, ami nyűgös már az én feladatom velük kapcsolatban. Ettől függetlenül őket is imádom, családtag mindkét gyalogszőrös! Nálunk lényegében minden a gyerekek körül forog, amire sokan azt mondják, hogy nem jó. Túlságosan óvjuk, védjük őket, bár én ezt úgy mondanám, hogy a józan ész keretein belül. Az valóban tény, hogy bármi problémájuk van, anya jön és megoldja. Vagy apa, mert szerencsésnek mondhatom magam, hiszen a párom mindenben segít és számíthatok rá, a gyerekekkel kapcsolatban és bármi másban is.

A nevelésről is hasonlóan gondolkodunk, egy irányba megyünk, szerintem ettől tud működni a családunk igazán.

 

Itt a tanév vége!

Most nagyon évvége van már nálunk, mindenki kezd nagyon elfáradni, ilyenkor a tanulás már nagyon nem akar menni. Alig várom a szüneteket, amikor itthon vannak, velünk és nem kell tanulni. Lehet, én jobban várom, mint ők. ☺

Természetesen ilyenkor vannak az évvégi felmérők, miért is ne, amikor már senki nem akar tanulni. Úgyhogy bele húzunk, kell még egy kis kitartás.

Egy kis plusz: én államvizsgára készülök, ami szintén nem könnyíti meg ezt az időszakot.

Ezek vagyunk mi, ismerjetek meg minket jobban is a későbbiekben.

Szóval hajrá, tanulás, évvége! Hajrá nyár!

Erika

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbanyuka.blog.hu/api/trackback/id/tr112542759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása