Legjobb anyuka

Itt a tanév vége

2019. május 21. - Ooops! Legjobb anyuka

Sziasztok! :)

Nem tudom kinek, hogy sikerül, de nálunk ilyenkor május vége felé már nagyon nehéz a gyerekeket rávenni az otthoni tanulásra. Folyamatosan kint lennének és akár sötétedésig játszanának, labdáznának, rajzolnának, homokoznának az udvaron. Ami alapvetően nagyon szuper, viszont még tart az iskola és készülni kell az év végi témazáró dolgozatokra.

Nagyon nehéz ilyenkor az asztal mellett tartani őket, kivéve, amikor zuhog az eső, ami mostanában elég sűrűn előfordul. A “két legyet ütünk egy csapásra” elvből kiindulva úgy gondoltam a jópofa színes, vagány zsebkendős dobozok az íróasztalon inspirálóan hatnak majd a gyerekekre és kicsit fel is vidítják őket.

tane_v1.jpg

Könnyebben megy a tanulás, ha jó a hangulatuk. Ráadásul remekül kéznél van egy megfázásos időszakban, mint például ez a mostani, mert általában az első dolguk, ha leülnek tanulni:

  • Anya, hoznál egy zsebkendőt?

Szóval így nekem sem kell rohangálni a zsebkendővel, és még tetszik is nekik. Próbáljátok ki, hogy nálatok melyik doboz lesz a kedvenc!

tane_v2.jpg

Miközben a gyerekek tanulnak, én általában a konyhában alkotok. Szeretek kipróbálni különféle recepteket, ezért a legutóbb is készítettem nekik egy kis finomságot a tanulás végére. Egy gyors és egyszerű sajtos-sonkás tekercset. Ezekben az a fantasztikus, hogy pillanatok alatt elkészülnek, friss és finom uzsonna lesz belőlük.

Vettem egy leveles tészta alapot, amelyre sajtkrémet kentem és megszórtam sajttal. Feltekertem és felkarikáztam, ezeket megkentem egy felvert tojással és megsütöttem nagyjából 15 perc alatt. A másikat eközben szintén megkentem sajtkrémmel, de arra sonka kockákat és reszelt sajtot is szórtam, majd ugyanúgy elkészítettem, mint az előzőt.

tane_v3.jpg

Jól sikerült és nagyon ízlett mindenkinek! Ezt a könnyen és gyorsan elkészíthető ínyencséget bármikor, bárki el tudja készíteni, mert nagyon egyszerű. Akár egy hirtelen betoppant vendégnek is tökéletes finomság.  

Próbáljátok ki mindkettőt, én még biztosan fogok készíteni pizzásat is, mert arra már megvan a rendelésem! ☺

Jó sütést, jó tanulást és kitartás, mindjárt itt az évzáró!

Erika

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbanyuka.blog.hu/api/trackback/id/tr7014842324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása