Legjobb anyuka

Hogyan készülj a Farsangra!

2018. január 23. - Ooops! Legjobbanyuka

Mivel lassan január közepén jártunk, fájó szívvel, de úgy döntöttem hétvégén leszedjük a karácsonyfát. Nagyon nem szeretem ezt a fajta tevékenységet, engem mindig elszomorít, mert utána az addig téli, ill. ünnepi hangulatú lakás olyan sivárnak tűnik.

Legkisebb leánykám épp Apával “programol”, így a Jézuska észrevétlen el tudta vinni a nappali közepéről a fát, az összes csillogó-villogó dekorációt, és sajnos egy halovány kis fenyőillatot sem hagyott maga után. Miután az utolsó fenyőtüskét is összeporszívóztam a fotel alól, és műhavat sem találtam a komód alatt, fáradtan kémleltem körbe a lakást. Olyan üresnek, olyan ridegnek tűnt szeretett otthonunk.

Ne hagyd leülepedni a karácsonyi hangulatot!

Ekkor középső leányzómnak hirtelen egy Isteni szikra pattant ki a szép, és okos fejéből, miszerint, öltöztessük a házat most farsangi díszbe. Első hallásra elég eszementnek tűnt az ötlet, mondván a farsang az nem itthonra, hanem az iskolába és az óvodába való, de pár perc után rájöttem, hogy a gyerekem egy zseni!!!

Hiszen nem csak a lakás lesz újra tele színekkel, élettel, hanem legkisebb leánykám arcára is biztos mosolyt fog csalni, és a buli-hangulat kárpótolja majd a karácsonyfa csillogását. Már csak az volt a kérdés, mivel dekoráljunk, és ki készítse el. Nagylányom sajnos ismét nem volt alkotó kedvében, de az is lehet, hogy az ujjai kaptak csak görcsöt a sok telefon nyomkodásától. Így Aminával ismét ketten maradtunk a kreatív saroknak kinevezett étkezőasztalnál.

 Így készül a farsangi díszítés

Nagy erőkkel ástam bele magam az alapanyagok utáni kutatásba, ami sajnos nem sok eredménnyel zárult, mert az ünnepek előtt szinte mindent felhasználtunk. Egy-két karton darabon, és krepp papíron kívül semmit nem találtam, de nem estünk kétségbe. Feláldoztam Boróka szülinapi partijáról megmaradt papírtányérokból párat, és így már minden adott volt ahhoz, hogy cuki bohócokat gyártsunk.

eva_farsang_1.jpg

Míg a leányzó összerakta a vidám figurákat, én az általános iskolai emlékeimet előhalászva kezdtem krepp papírból szalagot hajtogatni. Picurka szobáját kezdtük először feldíszíteni, hisz az elsődleges cél az volt, hogy neki örömet szerezzünk, de a dekorálást itt nem hagyjuk abba, mert rengeteg ötletünk van még, a többi helyiségre is. Hétfőn irány a papírbolt újabb adag alapanyagért, hogy lampionokat, álarcot és füzéreket gyárthassunk.

Pár dísz és boldog a gyerkőcöm!

Mondanom sem kell legkisebb leányomnál igencsak sikert aratott a félkész dekorációnk, szinte észre sem vette, hogy eltűnt a nappali közepéről az óriás karácsonyfa. Mivel ő is nagyon kreatív és lelkes kislány, azon nyomban neki állt ő is ügyeskedni. Saját ötlete volt a wc gurigából készült bohóc, amit szinte egymaga szépen el is készített, így további szuper dekor díszíti a szobáját, s amint írtam, még nincs vége…

eva_farsang_2.jpg

Mi a legfontosabb?

Alkossatok, bulizzatok ti is a gyerekekkel közösen, hiszen itt a farsang, a vigasságok ideje, és különben is, a velük eltöltött idő a legcsodálatosabb dolog a világon! :)

eva_farsang_3.jpg

Ha van tuti tipped farsangi díszítésre, akkor oszd meg velünk! Írjátok meg kommentben alul.

Mindig jól jönnek az új ötletek.

Éva :)

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbanyuka.blog.hu/api/trackback/id/tr1913597851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása