Legjobb anyuka

Meglepetések Valentin-napon innen és túl

2018. március 19. - Ooops! Legjobbanyuka

Annyira kellemes élmény volt idén nekem a Valentin nap, hogy nem bírtam ki és le kellett írnom nektek, így utólag is, de közben rá is jöttem, hogy igazából nem is késtem el semmivel. Bármelyik nap lehet egy apró, kicsit ünnep otthon, ha attól boldogabb lesz a kiscsalád. :)

Február elején egyik este nagyokat pislogtam a férjemre, és elsóhajtottam a kérdést: “Lehetne, hogy Valentin-nap alkalmából eltöltsünk egy romantikus negyedórát a …  horgászáruházban?”.

A kérdés közepénél már kerekedett a szeme, hiszen sosem tartottuk a hivatalos szerelmesek ünnepét, és nem tudta mire készüljön. A végét hallva persze elnevette magát. Kevés nőt lehet egy horgászáruházban tett látogatással boldoggá tenni :D

A hétköznapok örömei

Miért is ragaszkodunk az ajándékokkal és az apró meglepikkel a naptárban szereplő jeles napokhoz? Nem lenne egyszerűbb csak úgy hirtelen, amikor éppen eszünkbe jut, megörvendeztetni a szeretteinket?

A gyerekek csinálják a legjobban. Nem egyszer arra érkezünk az oviba, hogy egy ajándék rajz, levélke, esetleg bébiételes üvegcse mindenféle apróságokkal vár a ruháskosárban, amit valamelyik csoporttárs hozott ajándékba. Nagyobb izgalommal nézik azt, hogy a másik felfedezi és kibontja az ajándékot, mintha ők maguk kapnák.

222.jpg

A minap a varrógépemnél ültem, és az én nagy fiam hirtelen azt találta ki, hogy ő is szeretne varrni valamit. Kis töprengés után az ovis szerelmének készítettünk egy kicsi párnácskát puha polár anyagból, sünis mintákkal. Rövidesen megérkezett a “válasz”, mert a leányzó is kedvet kapott a varráshoz. Ő pókemberes pici párnát készített Ádámnak. Azóta ez elmaradhatatlan alváskellék. 

111.jpg

A mi következő tervünk a zsebkendővirág! Nézzetek csak utána, mennyi klassz dolgot lehet csinálni egyetlen kis papír zsebkendőből! ;) 

Ajándékozzatok élményt

Éreztétek már azt, hogy görcs az ajándékvásárlás, amikor szorít az idő, muszáj valamit kitalálni, mert pár nap és ott a nagy alkalom? Ha komolyabb dologról van szó, (mondjuk szülinapok), én szeretem az “élmény-ajándékokat”: férjem kapott már quadozást, sportlövészetet, meglepi vacsit a kedvenc helyén. A családnak pedig előszeretettel veszek pl. stand-up comedy jegyeket. Ez mind élmény, vigasság, kaland. Viszont a hétköznapokra néha becsempészhetjük az apró kedvességeket pirosbetűs napoktól függetlenül: egy finom süti, ami az úszásról hazatérő kellemesen elfáradt nagyfiút és apukát várja, vagy egy több alkalmas, bármikor beváltható puszi- vagy ölelés-kuponfüzetet, esetleg extra “ma-nem-megyünk-oviba-hanem-anyás-napot-tartunk” alkalmat! Nálunk Ádám nagyon szereti a Hajógyári játszóteret (ahogy ő hívja, “szupercsúszdás”), arra külön kupont adtam neki, amit lassan, ha jobb lesz kicsit az idő, már fel is használhat.

333.jpg

A LEGjobb ajándék!

Ádám nem kupont ad, csak néha szól, hogy “Anya, szeretnék adni Neked valami nagyon jót!”. Majd befészkeli magát az ölembe, átölel és felsóhajt: “Most ugye nagyon jó?”. Talán húsz év múlva felcseréljük, hogy ki ül kinek az ölébe, de remélem akkor is kapok még efféle ajándékot tőle :)

Évi :)

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbanyuka.blog.hu/api/trackback/id/tr5513751842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása