Legjobb anyuka

Ez vagyok én, Enikő

2017. október 20. - Ooops! Legjobbanyuka

Hétköznapi nő vagyok, egy örökmozgó 2,5 éves kislány anyukája, akinek születésével 180 fokos fordulatot vett az életem. Azóta olyan mintha felültem volna egy hullámvasútra, egyszer fent máskor lent, de azt gondolom ez így tökéletes. Imádom az anyaság minden pillanatát, a vele járó nehézséggel együtt!

Amit az írásaimmal adni akarok:                                                                           

Hiszem, hogy a megélt, átélt hiteles történetek megírásával segíthetek más édesanyáknak.

Amiről szeretek írni:

  • Mivel imádok főzni, ezért a bevált ”gyerek- és anyabarát” recepteket, ami akár együtt a gyerekekkel is elkészíthetők.

tanko_eniko_1.jpg

  • A másik téma a DIY ötletek.

Mivel a kislányom nagyon szeret „alkotni” (bevallom, én is az a tipikus Pinteresten logó anya fajta vagyok) ezért a bevált izgalmas, ötleteket is megosztom a közeljövőben, ami azt hiszem kapóra jöhet a borongós őszi és a hamarosan beköszöntő téli napokra.

screen_shot_2017-10-17_at_09_06_45.png

  •  A közösen eltöltött minőségi idő híve vagyok, ezért a hétvégék általában családi kirándulással, sétákkal telnek, amit próbálok megörökíteni fotókon, írásban egyaránt.

Mint minden édesanyányak nekem is célom, hogy egészséges, boldog, kiegyensúlyozott legyen a kislányom.

Ha tetszett amit olvastál, tarts velem a közeljövőben is.

 Enikő :)

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbanyuka.blog.hu/api/trackback/id/tr1013039194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása