Legjobb anyuka

Variációk grill témára

2018. június 20. - Ooops! Legjobbanyuka

Itt a grill-szezon, ezért hoztam pár receptet, ötletet. Általában a grillezés hallatán sokaknak egyből pácolt húsok jutnak az eszünkbe, pedig érdemes gyümölcsökkel is próbálkozni. Egyszerű, gyors receptet hoztam, ami előfordulhat, hogy a gyerekek nagy kedvence lesz, ha egyszer elkészítjük. Igazából szinte bármilyen gyümölcsöt grillezhetünk, akár barackot is, ami jól passzol még a húsokhoz is.

Grillezett ananász vanília fagylalttal, sós karamell öntettel

  1. Az ananászt meghámozzuk, vastag szeletekre karikázzuk.6.jpg
  2. A beolajozott rácson mindkét oldalát enyhén barnára sütjük.5.jpg
  3. Tányérra szedjük, fagylalttal és sós karamell öntettel, tálaljuk.4.jpg

Így készíts sós karamell öntet:

Hozzávalók:

  • 6 dkg cukor
  • 1 ek.méz
  • 2 ek. víz
  • 2-3 csipet só
  • 2 dl tejszín

Elkészítés:

Egy kisebb lábasban a cukrot, mézet, vizet alacsony hőfokon, folyamatos kevergetés mellett addig főzzük amíg borostyán színű nem lesz és kész is a házi karamellkrém.

3.jpg

De ha már elkezdtem grillezni, pár nyársat is készítettem csirkemellből, és zöldségekből.

Egy gyors grillpácot készítettem 2 fej fokhagymából, 1 csésze olíva olajból, egy csipet sóból, 2 ek. tejből és 1 kiskanál pirospaprikából. A fokhagymát átpasszírozva hozzáadtam a tejhez, olajhoz majd összekevertem a többi hozzávalóval. A csirkehúst beleforgattam a pácba, nyársra tűztem a zöldségekkel és megsütöttem.

2.jpg

1.jpg

Remélem, hogy sokan szerettek grillezni és kipróbáljátok a fenti receptek valamelyikét.

Enikő :)

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbanyuka.blog.hu/api/trackback/id/tr4514059974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása