Legjobb anyuka

DIY dolgok otthonra, a családnak

2018. május 11. - Ooops! Legjobbanyuka

Az utóbbi időben nagyon népszerűek lettek és egyre többen értékelik, ha saját készítésű dolgok vannak otthon akár a lakásban, vagy akár ajándékba kapják. Nagy előnyük, hogy benne van a készítő keze munkája, egyedi, tükrözi saját ízlés világunkat, és azt jelzi, hogy a készítője időt és energiát beleadott, sőt egyes daraboknál szinte érezni lehet a készítő szívének, lelkének jelenlétét. Csodásak tudnak lenni. De persze vannak profi saját készítésű termékek, és vannak a házilag készített dolgok. Én most ezt hoztam Nektek, egy kis ötletelést, hogyan tudunk saját készítésű ajándékokat készíteni, meglepni egy-egy alkalomra a szeretteinket.

Házi sütemények

Az első ilyen nagy kedvencem a házi készítésű sütemények. Szerintem remek dolog, amikor ilyet kapunk. Én karácsonykor szoktam például bejglit sütni és volt, hogy ezt ajándékoztam a család többi tagjának, amivel nagy sikert arattam, hiszen ki ne örülne egy ilyen finomságnak az ünnepi asztalon. Az ilyen házi készítésű sütemények, egy zserbó is szuper ajándék tud lenni. Akár saját készítésű mézet is lehet készíteni egy picike üvegbe, amelybe gyömbért, diót, vagy bármit, amit úgy gondolunk az illető, akinek szánjuk szereti, majd felönteni mézzel, az üveget szépen becsomagolni, feldíszíteni és kész is a saját készítésű méz. Én biztosan örülnék egy ilyen ajándéknak bármilyen alkalommal.

DIY dekoráció

Utána persze itt vannak a különböző koszorúk, ajtódíszek. Karácsony előtt saját készítésű ajtódíszt készítettem, amely annyira tetszett anyukámnak, hogy eldöntöttem következő karácsonyra ezzel fogom meglepni. De ezek akár húsvétra, tavasszal, ősszel egy születésnapra is remek ajándékok lehetnek. Hiszen csodás ajtódíszek vannak, az internet rengeteg ötletet ad, minden évszakhoz kötődően, színekben, fazonokban. Ez is a top 5-ben van a saját készítésű ajándékok között.

Aztán itt vannak a mécsestartók, na ebből aztán annyiféle verzió létezik, hogy győzzük megvalósítani mindet. Pár ötletet hozok Nektek, mert én is készítettem már ilyeneket. Ezeket lehet különböző anyagokkal bevonni, díszíteni, csipke, farmer, anyaggal vagy akár dekopázsolni. Csodaszép szalvétákat lehet kapni ehhez is, alkalomhoz illően tudunk választani. Szóval ez is remek ajándék, venni lehet hozzá illatos mécses gyertyát és kész is a tökéletes ajándék.

reika22.jpg

Ajándék gyerekektől

A gyerekek által készített ajándékok is lehetnek ezek, hiszen sok mindenben tudnak segíteni nekünk. De ők akár rajzolhatnak is, vagy ragaszthatnak, vághatnak, készíthetnek képeslapot. De a gyerekek alkalmakra szívesen készítenek gyöngyből karláncokat, nyakláncokat, vagy barátság karkötőt egymásnak. Nem tudom emlékeztek e rá, de az ünnepek közeledtével mi sok Hama gyöngyös karácsonyfadíszt is készítettünk, de ha színekben és formákban hagyjuk a karácsonyt, akár kulcstartót is készíthetnek egymásnak a gyerekek. De az óvodai, iskolai foglalkozásokról is lehet ötleteket meríteni, mert nagyon kreatívak tudnak lenni a pedagógusok, amiket akár ajándékba otthon is el lehet készíteni közösen a gyerekekkel.

erika11.jpg

Szóval a saját készítésű ajándékok tárháza végtelen. Érdemes próbálgatni, mert nagy élmény a léleknek, a szívnek, igazán pihentető kikapcsolódás, az öröm szerzésen túl.

Jó munkát kívánok mindenkinek!

Üdv, Erika

 

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbanyuka.blog.hu/api/trackback/id/tr5413908340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása