Legjobb anyuka

3 csodás adventi naptár toalettpapír gurigából

2017. november 27. - Ooops! Legjobbanyuka

Bizonyára furcsán néztek rám a barátaink, amikor a vendégségünk végén, a mosdóból kilépve, egy wc papír gurigát kezemben tartva megkérdeztem, hogy "ugye hazavihetem?”. Aztán a többi ismerős, rokon, barát is meglepődött, amikor arra biztattam őket, hogy a következő időszakban, ha lehet ne spóroljanak a toalettpapír használatával, sőt inkább pazarolják, hogy aztán a belső kis kartongurigát nekem adhassák. 3x24 darabot kellett összegyűjtenem belőle és szorított az idő. Így történt, hogy kénytelen voltam másokat is gurigagyűjtésbe fogni.

Hetek óta adventi naptár készítő lázban égek.

Már említettem, hogy ez az egyik olyan kreatív foglalatosság, amely folyamatos örömmel, bizsergető érzéssel önt el. Persze idén is külön adventi naptárral örvendeztettem meg a gyerekeket. Hivatalosan azért, mert így szokták meg és így szeretik, nem hivatalosan pedig azért, mert elképesztően élvezem az adventi naptár gyártás minden percét, még akkor is, ha a végére pont elegem lesz és boldogan hajítom el a ragasztópisztolyomat.

Ugyanezen okok miatt, ha lehet, minden évben más naptár különlegességgel kell előrukkolnom, viszont nem szívesen tágítok a wc papír guriga hálás alapanyagától, így ezt az úgynevezett TP technikát kell újra gondolnom.

Egyébként idén nagy volt a kísértés, hogy kész adventi naptárat vegyek, mert mostanra már minden bolt rájött arra, hogy ez kelendő portéka és szebbnél szebbeket kínálnak megvételre. Mondom, majdnem én is elcsábultam, de egyszerűen sajnáltam volna magamat, ha idén nem alkothattam volna és talán a lányok is picit csalódottak lettek volna, hogy nem én készítettem a manócskákkal (,ahogy évek óta elmesélem nekik).

Cukorka füzér

 

Anyagszükséglet:

- 24 toalettpapír guriga

- tetszőleges színű krepp papír

- ajándékkötöző zsineg

- fenyő girland

Nagyon egyszerű és látványos ez az adventi naptár, így ebbe kezdők is bátran belevághatnak.

A gurigákat tetszőleges színű, a gurigánál kicsit hosszabb méretű krepp papírba tekerjük és szalaggal megkötjük az egyik végét. Itt érkezik el annak az ideje, hogy elrejtsük benne a kis meglepetést, majd a másik szárat is beköthetjük. Ha elkészült a 24 cukorka alakú guriga, egy girlandra kössük fel őket, számozzuk meg mindegyiket és találjunk neki egy klassz helyet.

adventi_naptar_cukorka.jpg

Gyertyácskák

 

Anyagszükséglet:

- 24 db toalettpapír guriga

- sárga vagy piros kartonpapír

- tetszőleges színű csomagolópapír

Az ikreknek, ha nem is egyformát, de hasonlókat készítettem, nevezetesen 24 gyertyácskát, amelyeket a megszokottól eltérően most nem akasztottam fel a falra, hanem egy kör alakú tálcára sorakoztattam fel. Eszter gyertyái sárga, Noémié narancsszínű lánggal "égtek".

A fogadtatás? Hát az a helyzet, hogy nagyon hálásak és nagyon ki tudják mutatni az érzéseiket, így persze megkaptam azonnal a legjobb, legaranyosabb, legkreatívabb anyuka jelzőket egy hatalmas adag puszival kísérve. Már megérte. :)

adventi_naptar_gyertyas.jpg

Angyalos, függőlegesen lógó adventi naptár

 

Anyagszükséglet:

- 24 db toalettpapír guriga

- 1 csomag fehér Ooops! szalvéta

- csomagolópapír

- tetszőleges angyalka fej vagy más grafika

A gurigákat egyszerűen becsomagoltam (betekertem és begyűrtem kétoldalt a nyílásba), és a csomagolópapír végénél illesztettem össze őket.

Eredetileg azt gondoltam a ragasztó elég erős lesz, és egyben tartja majd a fűzért, ám be kellett látnom, valami erősebb megoldást kell találnom, főleg ha az ajándékok miatt plusz terhelést is kapnak. A legegyszerűbb megoldást választottam és bevált. Egyszerűen, illetve némi izommunkát bevetve, tűzőgéppel összetűztem őket mindkét oldalon.

A legfölsőn szalagot húztam át, és az angyalkák alá egy már meglévő szögre akasztottam rá a kész műveket. A gurigákba elhelyeztem az ajándékokat és fehér szalvétával bedugaszoltam mindkét oldalt, hogy így rejtsem el a kíváncsi szemek elől.

adventi_naptar_angyalkas_2.jpg

 

adventi_naptar_angyalkas.jpg

No és hogy mit rejtenek a gurigák?

Nemcsak kis édességet, csatot, radírt és más mütyürt, hanem olyan papírcetliket, amelyekre azt írtam, hogy

- Ma nem kell összepakolnotok magatok után.

- Készítsünk kókuszgolyót.

- Gyártsunk karácsonyfadíszt együtt.

- Házi mozizás pattogatott kukoricával a kanapén.

- Gyertyafényes fürdő.

- Olajos masszázs Anyától.

- Társasjáték maraton.

- Óriási Apás legózás.

- Dupla esti mese, diafilm vetítés.

- Este palacsinta party. 

Ha pedig nem fért bele a gurigába (mondjuk egy toll vagy ceruza), akkor egy olyan cetlit találtak benne, amire az  volt írva „nem fért bele, kérd Anyától!”, és hogy még nagyobb legyen az öröm, a tárgyat a megunhatatlan hideg, hideg-meleg, meleg játékkal kell megkeresniük.

Próbáljátok ki Ti is! Nektek is szuper program, de családilag is el lehet ezzel tölteni egy kellemes délutánt. :)

Ági :)

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbanyuka.blog.hu/api/trackback/id/tr8713398271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása