Legjobb anyuka

Hogyan ússz meg otthon egy nagytakarítást?

2017. július 17. - Ooops! Legjobbanyuka

 Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én már számtalanszor játszottam el a gondolattal, hogy egy szép nap, valaki bekopogtat a bejárati ajtón, és közli, hogy helyezzem magam kényelembe, ő pedig kitakarítja helyettem a lakást. Vicces, de ilyenkor reménykedve bűvölöm az ajtót, és már annyira akarom, hogy szinte hallom is azt a bizonyos kopogtatást. Aztán persze rövid időn belül kénytelen vagyok visszatérni a rideg valóságba, megragadni a porszívót, a tisztítószereket, a törlőkendőt, és nekiállni egymagam kipucolni a ház minden létező zugát.

Hetekkel ezelőtt az egyik közösségi oldalon szörföztem, mikor hirtelen kikerekedtek a szemeim. Háromszor kellett elolvasnom az Ooops! játékfelhívását, miszerint, ha velük játszom, és a szerencse is nekem kedvez, ők tényleg bekopogtatnak hozzám, és kitakarítják nekem a lakást!!

 -Ilyen nincs! - mondtam, - Ezt a lehetőséget nem lehet kihagyni!

Hiszen melyik anyukának ne lenne több száz képe a számítógépen a csemetéjéről? És melyik csemete ne tenne néha rossz fát a tűzre? Mert csak ennyi kell hozzá. Egy fotó, melyen a gyermekünk, épp bajba keveredik. Neki is álltam keresgetni, s mit ne mondjak jó pár órán keresztül nézegettem a lánykáim fotóját. Némelyiket megmosolyogtam, de volt, amelyik könnyeket csalt a szemembe. Ismét áldottam az eget, hogy három ilyen szép, okos, szeretnivaló gyermekem van. Nehéz volt választani, de azért sikerült. Neveztem a játékra. Mert a szép, okos, szeretnivaló gyermekeim is megérdemelnék a nyeremény utazást. Ahogy én is megérdemelném, azt, hogy végre valóra váljon az álmom, és valaki megzörgesse az ajtót, és kitakarítsa a lakást. Megérdemlem, mert ilyen szép, okos, szeretetreméltó gyermekeket neveltem. Megérdemlem, mert annyit dolgozom, fáradozok, hogy az életüket szebbé varázsoljam.

Megérdemled te is, és megérdemli minden édesanya.

Úgyhogy a helyetekben gyorsan leülnék a gép elé, s keresnék pár huncut képet a csemetémről. Nem fogjátok megbánni! A következő linken éritek el a játékot: http://evanyukaja.ooops.hu

Éva :)

 v_original_1493730600.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://legjobbanyuka.blog.hu/api/trackback/id/tr4312669045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása